dinsdag 5 januari 2010

# 17

Waarom is het meestal in het engels????

1 opmerking:

Yvonne zei

Tsja, ik snap dat dat soms een probleem kan zijn. Feit is denk ik dat veel ontwikkelingen op web 2.0 gebied vanuit het buitenland afkomstig zijn (om welke reden dan ook). Maar bij het doorkijken van verschillende sites heb je vast al veel meer termen herkend dan zonder 23 dingen???