zaterdag 9 januari 2010

# 11

Het zou in de bibliotheek ook wel mogelijk zijn om dit te gebruiken,voor mensen die gezamelijk iets organiseren o.i.d.

Ik moest laatst met twee andere dames een etentje verzorgen, en dan zou dit wel handig zijn geweest, nou moesten we steeds heen en weer mailen.


http://www.brunostalder.fi/images/Fondue.jpg

1 opmerking:

Yvonne zei

Inderdaad ook voor dat soort dingen heel handig. Je komt niet meer in de war welke mailversie de meest recente is. Maar met googledocs zou het natuurlijk ook kunnen. Dat heeft trouwens wel mijn voorkeur. Vindt ik sneller in elkaar te zetten en je kunt lijstjes ed exporteren naar word of excel formaat. Erg handig.