dinsdag 20 oktober 2009
Testje
Hoi Yvonne,
nou wat zeg je ervan, ik heb het via het"B tje" onderin de balk
gedaan en zowaar het is gelukt, dus nou maar voor de echte.
(als je deze hebt gezien)
En inderdaad ik had een stap vergeten
Gr: Jopie
nou wat zeg je ervan, ik heb het via het"B tje" onderin de balk
gedaan en zowaar het is gelukt, dus nou maar voor de echte.
(als je deze hebt gezien)
En inderdaad ik had een stap vergeten
Gr: Jopie
Abonneren op:
Posts (Atom)
