dinsdag 12 januari 2010

#23


Eindelijk gehaald

# 19

Ik hou mij maar bij Hyves

maandag 11 januari 2010

#18

Voor iemand die een kast vol boeken heeft lijkt het mij wel handig

#20

Geef mij maar gewoon de radio

zaterdag 9 januari 2010

# 15

http://thisweekinnuclear.com/wp-content/uploads/2009/06/podcast.jpgPodcast: Als je iets nog een keer wilt horen dan is het mooi dat het er is.
Maar zelf zou ik niks maken om op het net te zetten.

# 11

Het zou in de bibliotheek ook wel mogelijk zijn om dit te gebruiken,voor mensen die gezamelijk iets organiseren o.i.d.

Ik moest laatst met twee andere dames een etentje verzorgen, en dan zou dit wel handig zijn geweest, nou moesten we steeds heen en weer mailen.


http://www.brunostalder.fi/images/Fondue.jpg

# 14

Twitteren/Kwekkeren/ Chatte(ren/MSN(eren)SMS(eren)
blabla of uhuhuh ???


http://www.ki-energy.be/pics/communicatie.jpg