
dinsdag 12 januari 2010
maandag 11 januari 2010
zaterdag 9 januari 2010
# 15
Podcast: Als je iets nog een keer wilt horen dan is het mooi dat het er is.Maar zelf zou ik niks maken om op het net te zetten.
# 11
Het zou in de bibliotheek ook wel mogelijk zijn om dit te gebruiken,voor mensen die gezamelijk iets organiseren o.i.d.
Ik moest laatst met twee andere dames een etentje verzorgen, en dan zou dit wel handig zijn geweest, nou moesten we steeds heen en weer mailen.
Ik moest laatst met twee andere dames een etentje verzorgen, en dan zou dit wel handig zijn geweest, nou moesten we steeds heen en weer mailen.
dinsdag 5 januari 2010
# 16: The Rolling stones
Om er na jaren, via een vriendin achter te komen dat er een nummer is die je nog niet kent,
en dan kijk je op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=osoeMtSbxtU
en dan kijk je op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=osoeMtSbxtU
Abonneren op:
Posts (Atom)

Geef mij maar gewoon de radio


