zondag 20 december 2009

# 13 : Doc:

Ik denk , als er mensen aan hetzelfde project bezig zijn
dat het wel handig is.

1 opmerking:

Anoniem zei

scheelt waarschijnlijk veel vergadertijd, denk je ook niet?