skip to main
|
skip to sidebar
Jopie D L
zondag 20 december 2009
# 13 : Doc:
Ik denk , als er mensen aan hetzelfde project bezig zijn
dat het wel handig is.
1 opmerking:
Anoniem zei
scheelt waarschijnlijk veel vergadertijd, denk je ook niet?
21 december 2009 om 11:54
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volgers
Blogarchief
►
2010
(10)
►
januari
(10)
▼
2009
(12)
▼
december
(3)
# 13 : Doc:
# 10: Social bookmarking
mijn idee over 23 dingen
►
november
(1)
►
oktober
(3)
►
september
(5)
Over mij
Bobo
Mijn volledige profiel tonen
1 opmerking:
scheelt waarschijnlijk veel vergadertijd, denk je ook niet?
Een reactie posten