Hoi Yvonne,
nou wat zeg je ervan, ik heb het via het"B tje" onderin de balk
gedaan en zowaar het is gelukt, dus nou maar voor de echte.
(als je deze hebt gezien)
En inderdaad ik had een stap vergeten
Gr: Jopie
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
@jopie Kijk da's dan toch weer leuk he.. Zo makkelijk kan het dus zijn. Ik vind het wel een heel spooky foto hoor, die test van jou... Heb je die zelf gemaakt?
Een reactie posten